Outlook Otomatik Kapanıyor

Masaüstü bilgisayarınızda Microsoft Outlook’u başlattığınızda, profil yüklenmesi tamamlandıktan, kısa bir süre sonra yanıt vermeyi durduruyor ve kapanıyor mu?

Outlook durduğunda, Olay 1000 veya Olay 1001 için Windows Olay Görüntüleyicisi Uygulama Günlüğü’ne ve aşağıdaki olay ayrıntılarına bakarak sorunun bu olup olmadığını doğrulayabilirsiniz:

  • Hataya neden olan uygulama adı: OUTLOOK.EXE, sürüm: 16.0.15427.20194, zaman damgası: 0x62e9be45
  • Hataya neden olan modül adı: mso20win32client.dll, sürüm: 0.0.0.0, zaman damgası: 0x62e4fd3c
  • Özel durum kodu: 0x01483052
  • Hataya neden olan işlem kimliği: 0x1328
  • Hataya neden olan uygulama başlangıç saati: 0x01d8acfa5984509d
  • Hataya neden olan uygulama yolu: C:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16\OUTLOOK.EXE
  • Hataya neden olan modül yolu: C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Office16\mso20win32client.dll

Bu sorun, Office kimliği altındaki EmailAddress dize veri değeri boş olduğunda oluşur.

Registry path:  Computer\HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Office\16.0\Common\Identity\Identities 

Regedit kaydınız aşağıdaki görseldeki gibiyse eğer Outlook otomatik kapanabilir.

Regedit kaydınız aşağıdaki gibi EmailAddress dizesini içeriyorsa kapanmayacaktır.

Bu sorun, Geçerli Kanal Sürüm 2209 (Yapı 15629.20156) ve Altı Aylık Kurumsal Kanal (Önizleme) Sürüm 2208’de (Yapı 15601.20158) giderilmiştir. Bu yapılar diğer kanallara ulaştıkça, düzeltmeler takip edecektir.

GEÇICI ÇÖZÜM:

EmailAddress anahtarının neden düzgün ayarlanmadığını bilmiyoruz. Bu anahtarın Office uygulaması tarafından ayarlanması en iyisidir, bu nedenle önce en çok desteklenen seçeneklerin kullanılması tercih edilir.

Bu soruna geçici bir çözüm bulmak için aşağıdaki önerileri deneyin:

  1. Office oturumunu kapatın ve ardından kimlik kayıt defteri ayarlarını yeniden doldurmak için Office’te yeniden oturum açın.
  2. Kimlik hala düzgün ayarlanmıyorsa, Yardım, Destek Ekibi’ne Başvurun ve Outlook’un yanıt vermemeye başlamasını tetikleyen özellik yolunu kullanarak Uygulama İçi bilet gönderme seçeneğini kapatan Destek Tanılama’yı kapatabilirsiniz. Daha fazla bilgi için Outlook’ta destek tanılamasını devre dışı bırak’ı kullanın.
    [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\16.0\Outlook\Options\General] “DisableSupportDiagnostics”=dword:00000001
  3. E-posta adresini, yukarıdaki sorun ayrıntılarında başvurulan kayıt defteri yolunda sorunu gören kullanıcının kimliğine el ile ayarlamayı deneyebilirsiniz.

Yorum yapın